Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)


909,00 TL 772,65 TL

Google Asistan için Üretilmiş RGB Akıllı Ampul
Google Sorunsuz Kurulum Kolaylığının Keyfini Çıkarın
Google Asistan özellikli Cihazlarınıza Daha Hızlı Yanıt
Günlük Kolaylığı Kolaylaştıran Google Asistan Rutinleri
1000lm'ye Kadar Parlaklığı Arttırarak Ayarlanabilir
16 Milyon Renkle Anlarınızı Boyayın
Her Köşeyi Aydınlatmak için Grup ve Uzaktan Kumanda

  • SKU: 608887786910

Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli)

Modeli: YLDP001-A
Arayüz: E26/E27
Nominal Güç: 8W
Işık Akısı: 1000 lümen
Nominal Giriş: 100-240V~50/60Hz0.13AMx
Renk Sıcaklığı: 1700-6500K
Bağlantı: Bluetooth
Çalışma Frekansı: 2402MHz-2480MHz
Maksimum Çıkış Gücü: 7.97dBm
Yaşam Beklentisi: Yaklaşık 15000 saat
Çalışma Sıcaklığı: -10°-+40°
Çalışma Nemi: RH0%-85%

Bir Yeelight Yetkili Servis Merkezindeki garanti hizmetlerine erişmek için, aşağıdaki belgelerden herhangi birini sağlayarak garanti durumunuzu doğrulamanız gerekmektedir.

Satın alma kanıtı

Açıklama

Basılı Fatura

veya E-faturası

Bu belge üzerinde ürünün modeli, satın alma tarihi, ürünün seri  numarası, satan ve satın alan bilgileri ve vergi bilgileri ile satıcının kaşesi olmalıdır.

*Fatura üzerinde cihazı tanımlayıcı bilgiler (seri no) bulunmuyorsa garanti belgesi satıcı tarafından doldurulmalı ve fatura garanti belgesine iliştirilmelidir.

Garanti Belgesi

Bu belge üzerinde ürünün modeli, satın alma tarihi, ürünün seri veya  fatura numarası, satan ve satın alan bilgileri, satıcı vergi bilgileri ile satıcının kaşesi olmalıdır

Garanti Politikası

Açıklama

14 gün sebepsiz iade

Yeelight resmi internet mağazasından yapılan alışverişlerinizde ürünü teslim alma tarihinizden sonra 14 gün içerisinde hiçbir sebep belirtmeksizin iade edebilirsiniz ancak ürün kutusu, aksesuarları, ürünün kendisinde ve yanında verilen hediyelerde hiçbir arıza, hata veya kullanıma dair bir iz veya işaret olmamalıdır.

Diğer internet mağazalarının iade koşulları için satın aldığınız mağazayı ziyaret ediniz.

Değişim

Garanti içi onarım şartlarını taşıyan üründeki arıza onarılmaya uygun değilse Yeelight Yetkili Servisi değişim kararı verebilir. Eski ürün yerine aynı veya benzer (misli) özellikleri taşıyan bir ürün ile değişim yapılabilir. Serviste yapılacak inceleme sonucu tarafınıza bilgi verilecektir.

Garanti iç onarım

Ürün Yeelight Yetkili Servisleri tarafından onarılmaya uygun ise (uygunluk için Yeelight Destek Hattı’na ulaşabilirsiniz); ürünü satın aldıktan sonra size teslim edildiği tarihten itibaren 2 yıl içerisinde garanti dahili arızalarda Yeelight Yetkili Servisleri’nden ücretsiz olarak sınırsız faydalanabilirsiniz. Garanti harici arızalarda ücretli onarım için faydalanabilirsiniz. Arıza türü farketmeksizin anlaşmalı kargolar ile gönderim yapılabilir.

Garanti dış onarım

Garanti dışı ücretli onarım şu hallerde yetkili servisin kontrol ve onayı sonrası sağlanabilir; ürünün standart garanti süresinin bitmesi,  yurt dışından satın alınan ürünler, gerekli satın alma kanıtına sahip olmayan ürünler, Yeelight Türkiye dışında kurumlarca ithal edilen ürünler.

Servis Merkezi

  • Summit Teknik Servis- Showroom

    Adres: Cumhuriyet, Gürpınar Yolu Caddesi No:5, 34500 Büyükçekmece/İstanbul

    Saatler: Kapanış saati: 18:00

    Telefon: 0850 305 2487 

  • Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodu: 488161258 

Soru: Bu ampul için telefon modeline herhangi bir gereksinim var mı?

Cevap: Ampul, WiFi işleviyle Andriod 4.4 ve üstü ve iOS 9.0 ve üstü için geçerlidir.

Soru: Ampulün boyutu nedir? Ampulün ağırlığı nedir?

Cevap: Ampulün boyutu 60*60*124 mm ve ağırlığı 173+2 g'dır.

Soru: Ampulün aksesuarları nelerdir?

Cevap: Yok.

Soru: Ampul rengini değiştirebilir mi?

Cevap: Evet.

Soru: Ampulün gücü nedir? Büyük mü?

Cevap: Sadece 8,5 watt. Güç büyük değil.

Soru: Ampulün ömrü nedir?

Cevap: Ömrü yaklaşık 25000 saattir.

Soru: Ampulün soketi nedir?

Cevap: Hem E26 hem de E27 için geçerlidir ve farklı bölgelerdeki ihtiyaçlara göre ampul duy tipleri seçilebilir.

Soru: Ampulün nominal girişi nedir?

Cevap: Çin ve Avrupa'daki nominal giriş 220V-240V~50/60Hz 0,04A'dır. ABD'deki nominal giriş 120V~60Hz 0.07A'dır. Diğer bölgelerdeki nominal giriş 100V-240V~50/60Hz 0,07A'dır.

Soru: Ampulün montajında ​​ve kullanımında nelere dikkat edilmelidir?

Cevap:

1. Ampulün montajında, sökülmesinde veya muayenesinde elektriğin kesildiğinden emin olunuz.

2. Ürüne zarar vermeniz durumunda (ışık ayarlı lamba gibi) lütfen ışık ayar vidalı lambayı kullanmayınız.

3. Lütfen ampulü nemli ortamda kullanmayınız.

4. Ampulü, sinyal bağlantısında veya ısı yayılımında arızaya neden olabilecek dar ve sızdırmaz bir lamba kapağında kullanmayı önermeyin.

Soru: Ampul bağımsız Uygulamayı destekliyor mu?

Cevap: Ampul hem Yeelight APP'yi hem de MIHOME Uygulamasını destekler.

Soru: Ampul iki veya daha fazla telefonla kontrol edilebilir mi?

Cevap: Ampul, PAYLAŞ işlevini destekler ve birden fazla telefonla kontrol edilebilir.

Soru: Bir telefon birden fazla ampulü kontrol edebilir mi?

Cevap: Evet.

Soru: Ampul ile telefon arasındaki bağlantı mesafesi nedir?

Cevap: Telefon ve ampul Wi-Fi ortamında bulunduğu sürece mesafe sınırı yoktur.

Soru: Ampul nasıl varsayılan hale getirilir?

Cevap: Ampul renkli ışık verene kadar ampulü 5 sürekli kez açıp kapatın (2 saniye açın ve 2 saniye kapatın). Ampul 5 saniye içinde yeniden başlayacak ve ampulün fabrika ayarlarına sıfırlandığını gösteren beyaz ışık yayacaktır.

Soru: Ampul güncellenebilir mi?

Cevap: Evet, yeni firmware çıktığında ampul güncellemesi için menüde "Firmware Update" butonuna basın.

Soru: Ampul gecikme kapatma işlevini destekliyor mu?

Cevap: Evet, APP'deki "Zamanlayıcı" işlevi aracılığıyla ayarlanabilir ve zamanlayıcı aralığı 1 dakika ile 60 dakika arasındadır.

Soru: Ampul verilen zamanda açılıp kapanmayı destekliyor mu?

Cevap: Evet, APP'deki "Program" işlevi aracılığıyla ayarlanabilir.

Soru: Bağlantıda yönlendiriciye herhangi bir gereksinim var mı?

Cevap: Hayır, ampul, Wi-Fi işlevine sahip herhangi bir markanın yönlendiricisine uygulanabilir.

Soru: Bağlantıda ağ ortamına herhangi bir gereksinim var mı?

Cevap:

1. Telefon ve ampul aynı Wi-Fi ağına bağlı.

2. Ampul, 2.4G Wi-Fi sinyali ile bağlanır, 5G'yi desteklemez.

3. Yönlendiricideki Wi-Fi sinyali Çince karakterle adlandırılmamıştır.

4. Telefonun işletim sistemi Android 4.4 ve üzeri veya iOS 8.0 ve üzeri ve Wi-Fi fonksiyonludur.

Soru: Ampul Mi Home APP kontrolünü desteklediğinden, diğer Mi Home akıllı cihazlarıyla bağlantıyı destekliyor mu?

Cevap:

1. Ampul, diğer Mi Home akıllı cihazlarıyla bağlantıyı destekler.

2. Ampul, ampulü açmak/kapatmak ve parlaklık ve renk sıcaklığını ayarlamak için hem Xiaoai Smart       Audio hem de Yeelight Voice Assistant'ı destekler. 

Soru: Ampul neden titriyor?

Cevap:

1. Zayıf güç bağlantısı

2. Lamba tutucunun dimmerli olup olmadığını kontrol edin. 

Soru: Müzik Modu başlatılırken nelere dikkat edilmelidir?

Cevap:

1. Telefon ve ampul aynı ağda bulunur.

2. APP'yi uzun süre aktif tutun.

Yorum Ekle

1 2 3 4 5