YEELİGHT DESTEK
- Kullanım Kılavuzu
- Servis Noktaları
- Uygulama Bilgileri
- Satış Noktaları
- Garanti Bilgileri
- İade Detayı
- SSS
Yeelight Ambiyans Lamba Kullanım Kılavuzu
Yeelight D2 Başucu Lambası Kullanım Kılavuzu
Yeelight W1 LED Akıllı Ampul GU10 (Renkli) (4 Adet) Kullanım Kılavuzu
Yeelight Prizli Sensörlü Gece Lambası Kullanım Kılavuzu
Yeelight 1S LED Işık Şeridi (2 m) Kullanım Kılavuzu
Yeelight Şarjlı Sensörlü Gece Lambası Kullanım Kılavuzu
Yeelight W3 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli) Kullanım Kılavuzu
Yeelight M2 LED Akıllı Ampul E27 (Renkli) Kullanım Kılavuzu
Yeelight ST64 LED Akıllı Filament Ampul E27 Kullanım Kılavuzu
Merkez Teknik Servis çalışma saatleri Pazartesi-Cuma / 09:00-18:00 arasındadır.
Ortalama bakım süresi, arıza türüne göre değişiklik gösterebilmektedir.
Aşağıdaki kod ile ücretsiz olarak en yakın Yurtiçi Kargo şubesine elden teslim edebilirsiniz.
Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodu: 488161258
Summit Teknik Servis Hiz. San. ve Tic. A.Ş.
Adres: Cumhuriyet mah. Şimşek Sok. Kaya Millennium İş Merkezi Kat: 11, Beykent, Büyükçekmece / İstanbul
Detaylı bilgi için servis@yeelight.com.tr adresine mail atabilir, ya da 0850 305 24 89 'yi tuşlayarak bizlere ulaşabilirsiniz.
Akıllı ışık sisteminiz, Yeelight uygulaması ile kontrol edilebilir. Tüm evinizde ışığı kontrol edin, LED ışıklarınızı her yerden yönetmek için evden uzakta kontrolü etkinleştirin, otomatik rutinler ve zamanlayıcıları ayarlayın ve çok daha fazlasını yapın.
Yeelight garantisi kapsamı nedir?
Yeelight garantisi, garanti dönemi içerisinde hatalı malzeme veya işçilikten dolayı Yeelight cihazınızın arızalanması durumunda ürünün tamir veya değişimini (Yeelight’ın kararına göre) kapsamaktadır.
Parçalardan herhangi birinin stoklarda mevcut bulunmaması (örn.; belirli renk seçenekleri) durumunda; Yeelight, söz konusu parçayı çalışır durumunda bir yenisi ile değiştirecektir.
Yasal haklarınız, bu garanti kapsamından etkilenmemektedir.
Hangi hususlar Yeelight garantisi kapsamı dışındadır?
Yeelight cihazları, iç mekan kullanımlarında sürekli yüksek performans sağlamak çin tasarlanmış ve üretilmiştir. Bir Yeelight ürünü, tasarlanma amacı doğrultusunda kullanılır ve garanti süresinde arızalanırsa, söz konusu cihazın tamir veya değişimini yapmak bizim sorumluluğumuzdadır.
Ancak; Yeelight garantisinin cihaz onarım veya değişimini kapsamadığı durumlar da söz konusu olabilir. Bu hususlar, aşağıda listelenerek dikkatinize sunulmuştur:
- Kazaen oluşan hasar.
- Ürün etiketinde belirtilen değerlere uygun olmayan voltaj kaynakları nedeniyle oluşan arızalar ücretsiz telefondan arayarak müşteri destek hattı ile görüşebilirsiniz.
- Taşıma, hava, elektrik kesintisi veya ani voltaj yükselmesi gibi harici kaynaklardan oluşan hasar.
- Yeelight’ın kontrolü dışında meydana gelen arızalar.
Yeelight garantisinin kapsamı hakkında herhangi bir sorunuz olması durumunda sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız. Bizlere 0(212) 951 02 22 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Garantinin şart ve koşulları nelerdir?
Yeelight garantisinin şart ve koşulları aşağıdaki şekildedir:
- Garanti, satın alma tarihinde (veya daha geç olması durumunda teslimat tarihinde) yürürlüğe girer.
- Garanti kapsamında cihazınızda yapılacak işlemler öncesinde teslimat / satın alma belgeleriniz hazır olmalıdır. Bu belgeler olmadan yapılacak işlemlerden ücret alınacağını unutmayınız. Lütfen, her daim satın alma faturanızı veya teslimat formunuzu saklayınız.
- İşlemlerin tamamı, Yeelight veya yetkili temsilcileri tarafından gerçekleştirilecektir.
- Değiştirilen parçalar, Yeelight’ın mülkiyetine geçecektir.
- Cihazınızın garanti kapsamında tamirde geçen süre garanti süresine eklenecektir. Azami tamir süresi 20 iş günüdür. Arızanın 10 iş günü içinde giderilememesi durumunda, Yeelight benzer özelliklere sahip başka bir ürünü, tüketicinin kullanıma sunmakla yükümlüdür.
- Garanti, tüketici olarak yasal haklarınıza ilave olan ve bu haklarınızı etkilemeyen yan haklar sağlamaktadır.
Herhangi bir sorunuz olması halinde bizlere 0(212) 951 02 22 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
İadeler
Ürünlerin size ulaşmasından itibaren siparişinizi iade etmeniz için ürünleri teslim aldığınız günden başlamak üzere 14 günlük bir süreniz bulunmaktadır.
Ürünü iade etmeye karar verdiğinizde, paketi hasar görmemiş, aksesuarları ve aparatlarının kutu içinde eksiksiz olduğundan, orijinal kutunun ve tüm içeriğinin zarar görmemiş bir şekilde gönderilmesi gerekmektedir.
Siparişinizi iade etmek için:
- 0(212) 951 02 22 numaralı telefonu arayabilirsiniz
- ve onay aldıktan sonra yukarıdaki şartlara göre eksiksiz olarak
- iade edilecek ürünü aşağıdaki anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.
- veya info@yeelight.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Yurtiçi Kargo Anlaşma Kodu: 290322514
Drk Elektronik ve Tek. Hiz. San. ve Tic. A.Ş
Adres: Cumhuriyet mah. Şimşek Sok. Kaya Millennium İş Merkezi Kat: 11, Beykent, Büyükçekmece / İstanbul
Olağanüstü hâl, doğal afet gibi mücbir durumlarda teslimat yapamayabiliriz. Sizinle irtibata geçilecektir.
Bu ampul için telefon modeline herhangi bir gereksinim var mı?
-Ampul, WiFi işleviyle Andriod 4.4 ve üstü ve iOS 9.0 ve üstü için geçerlidir.
Ampulün boyutu nedir? Ampulün ağırlığı nedir?
-Ampulün boyutu 60*60*124 mm ve ağırlığı 173+2 g'dır.
Ampulün aksesuarları nelerdir?
-Yok.
Ampul rengini değiştirebilir mi?
-Evet.
Ampulün gücü nedir?
-Sadece 8,5 watt.
Ampulün ömrü nedir?
-Ömrü yaklaşık 25000 saattir.
Ampulün soketi nedir?
-Hem E26 hem de E27 için geçerlidir ve farklı bölgelerdeki ihtiyaçlara göre ampul duy tipleri seçilebilir.
Sorunuza cevap bulamadınız mı ?
Detaylı bilgi için lütfen bizimle iletişime geçin.